Hej, ge mig pengar.

Fuck. Måste skriva av mig. Är så satans arg. Jag hatar verkligen mitt så kallade "hem". Det går fan inte ens att gå innanför dörren innan någon hoppar på en eller slänger ord på en. Jag längtar verkligen tills jag kan ta mig härifrån, det kommer bli den bästa dagen någonsin. Jag får inte ens dåligt samvete när jag tänker på hur skönt det kommer vara att aldrig mer behöva vara beroende av någon som kallar sig själv för mamma, hur skönt det kommer bli att få vara för mig själv, i MITT hem, leva MITT liv, bestämma SJÄLV. Jag har inte dåligtsamvete när jag tänker på hur underbart det kommer vara att aldrig behöva sätta foten i detta hus igen om jag inte vill, hur underbart det kommer vara att lämna allt, börja om från start, underbart att aldrig behöva tänka på skiten igen. Längtar till dagen jag lämnar allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin