Dags att krypa ner

Blir ett sent inlägg nu... Antar att de flesta av er sover just nu. Känns som att jag vänt dygnen upp och ner. Sover knappt någonting längre känns det som och ingen aptit heller. Mår ju bra annars så vetifan vad det är som spökar. Men det blir väl bättre! :)

Idag har jag varit på stan med Disa och Lovisa, vi tog en fika/lunch ute i solen och satt där hur länge som helst och pratade om våra planer som vi har efter sommaren. Kommer bli grymt! Vi skall nämligen ut och tågluffa i Europa... Äntligen ska jag till mitt älskade Italien. Det skall bli så sjukt roligt! Jag som annars är en jävel på att spendera pengar kan det här bli bra, att ha ett mål att spara till. Annars blir det ju ingen resa!

Imorgon kommer Disa och väcker mig... Halv nio... Gäspar redan. Vi skall bara ta det lugnt hemma hos mig och umgås. Sen lite senare kommer Lovisa in till stan också, vi skall söka lite jobb var det tänkt. Alltid bra att ha några olika alternativ! Sen mot kvällen drar vi ut till Guldrumpan och kör en tjejkväll. Längtar! En heldag med brudarna helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin