du du du

Nu har jag varit här i Västerås i en vecka. Jag stormtrivs. Här skulle jag kunna bo. Vill aldrig åka härifrån, spendera tid med en helt underbar kille på ett otroligt vackert ställe säger man inte nej till. Igår hade vi den mysigaste dagen hittills, vi sov länge länge och blev väckt av massa pussar. Under dagen var vi hemma och myste, sen på kvällen gick vi på bio och efter det visade Marcus ett ställe som var så otroligt vackert, en plats på ett berg där man kunde se ut över hela staden och ut över Mälaren. Att stå och pussas och kramas vid ett sådant ställe gjorde så art det kändes som att man var med i en film. Man tror liksom inte att sånna platser finns! Efter det gick vi hem och Marcus lagade en sjukt god middag till oss. Efter det gick vi ner till solariet på hörnet, vi kände oss så bleka så nu skall vi bli bruna och snygga som fan! Annars här vi mest umgåtts med Marcus vänner, sett skräckfilmer, festat, shoppat, lagat massa god mat tillsammans. Och snart skall jag lura ner honom i ett bubbelbad med mig. Han har nämligen nördat framför ett dataspel ganska länge nu...:P Imorgon drar jag och alla grabbarna till Ullared. Skall bli grymt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin