Stockholm

Hemma i stan igen. Vet inte hur många nätter jag har sovit hos Rebecca nu. Säkert en vecka snart. Känns riktigt tomt nu. Ligger hemma i sängen, borde verkligen packa. Men det får jag göra imorgon. Åker nämligen till Stockholm lite sådär hastigt som vanligt. Stannar väl kanske till på söndag skulle jag tro, om det inte blir längre. Får se helt enkelt. Inga pengar på mobilen så kan inte få tag på någon, drygt. Hoppas på att jag hinner träffa Emma imorgon innan jag åker med båten, det fixar sig nog. Nu skall jag krypa ner under täcket och se de sista avsnitten av True Blood. Kommer dö när jag sett allt. Ingen mer Alexander att drägla efter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin