Natti

Framme hos syrran eller jag har varit det ett tag. Gjorde illa mig på båten. Hatar den där fittbåten. Skit är det. Och lång tid tar det också. Skrattade lite åt "julpyntet" på svampen. Kan vara det fulaste jag har sett. Ställde mig och stekte Denniskorv och makaroner så fort jag kom innanför dörren. Nu ligger jag på min älskade luftmadrass och ser på något motorprogram med Erik medans syrran gått och lagt sig. Imorgon är jag ensam hela dagen. Skall nog ta en promenad. På kvällen skall vi på finmiddag. Längtar. Nu skall jag krypa ner under täcket och se det sista avsnittet av True Blood. OMG! Sen är det slut :( Ledsen tjej. Hörs imorgon! Puss och natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin