Jag älskar oss

Klockan är halv ett. Sitter i Rebeccas soffa. Disa är här också. Vi har varit hos Carro och badat jacuzzi ikväll igen. 40 grader. Helt okej alltså. Rebecca bakar bröd och spelar the sims samtidigt. Hon sitter och ler för att hon tycker att hennes gubbar är så snygga. Fast egentligen är dom svinfula. Jag hostade till, det svider i halsen. Disa ser ett program om andra världskriget. Jag är trött. Jag önskar att jag hade en jätte stor och mysig hund som hette Kasper, fast jag vill ha en fet, grå katt också. Fatta vad nice och ha den på magen medans man slappar framför tvn. Mmmmm. Disa och jag har likadana tröjor på oss. Dom är sköna. Rebecca sitter ännu och ler, hon märker inte att jag smygtittar på henne. Hon pratar med sig själv "nu fick jag barn". Jag har fett ont i nacken. Farligt att sova bredvid Rebecca. Jag saknar Sofie. Mycket. Och lite Erik. Mest Sofie, hon är bäst. Allra bäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla fjortis

2011-11-17 @ 00:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin