Snygging

Jag är nog den duktigaste personen som finns! Har solat i stort sett hela dagen och jag är typ randig, plus att jag ser ut som en rödbeta. Sjukt brun på bröstet, knallvita bröst (Hahaha... Ni skall bara veta hur det ser ut!), magen är totalt röd (Har för övrigt aldrig bränt mig förut), låren är vita men smalbenen är bruna... Hur solar jag egentligen?! Sen somnade jag lite halvt under tiden med solbrillorna på så mamma tyckte att jag såg ut som en panda... Det var ju tur att någon fick sig ett gott skratt.

Tänker dock inte ge upp solning bara för det här! Jag och Robin har en tävling, vi skall se vem som är brunast när vi ses. Och JAG SKA vinna! Det bara är så. Jag skiter i om jag är randig, bara jag är brunast! :)


Kommentarer
Postat av: Robin

Pffh! Jag kommer vinna!! ;)

2011-05-11 @ 16:47:00
URL: http://robbind.blogg.se/
Postat av: disa

haha, jag vet?! ja ba mindes inte det där först när jag såg bildern sen ba ahaaaa.. ehhe.

2011-05-11 @ 18:51:11
URL: http://disaisaparasite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin