Trött och förkyld

Trött som jag vet inte vad. Somnade en stund på båten så var lagom grinig när jag skulle hoppa in i taxin. Självklart skall taxisnubben börja snacka en massa... Tyckte verkligen det var skit intressant när han snackade om att hans dotter övningskörde... Not. Kan dom aldrig bara hålla käften och köra!

Väl när jag var hemma rasade jag typ ner allt i mitt rum på grund av alla jävla väskor jag hade med mig. Kul att man skall behöva städa nu också. Usch. Somnade i alla fall som tur var på en gång när jag slängde mig i sängen.

Idag har jag varit på Donner och dansat. Uppvisning nu på fredag! Börjar faktiskt bli lite nervös. Skulle vara fantastiskt att glömma bort stegen. Tur hade Isa gjort en skiva med alla låtar till mig, så nu kan jag öva hemma.

Ligger nu i sängen i min gröna OnePiece, grymt ful men otroligt skön! Funderar på att dansa i den imorgon. Skall kurera mig under täcket och bara ta det lugnt resten av kvällen, har blivit smått förkyld och det skulle ju sitta som pricken över i om jag blev sjuk lagom till uppvisningen.

Just det! Fick precis igång min gamla cam så nu kan jag lägga upp hur mycket bilder som helst! Toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin