Imorgon

Det är en riktig Hanna-dag idag! Känner mig inte riktigt frisk men ändå har jag varit i skolan, bättrat på brännan, varit på stan med mamma, klippt gräsmattan och nu återstår bara att städa rummet, packa och bädda inför imorgon. Det är verkligen mösspåtagning IMORGON... Snacka om att tiden går fort. Jag minns det som igår den dagen jag skulle börja gymnasiet och nu är det helt plötsligt snart slut. Det är sjukt.

Imorgon börjar firandet, det är dags att fira varje sekund som är kvar. Kommer fira morgondagen med de bästa tjejerna som jag har i mitt liv. Först är själva mösspåtagningen i Almedalen klockan 15.00, efter det åker jag och Emma hem till Barlingbo där vi skall äta middag, klunka lite vin och dansa loss, efter det drar vi mot Hamnplan 5 där vi möter upp Disa och alla andra ungar. Kommer bli en awesome natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin