Home

Gick super bra idag! Kan inte säga mer än så :) Skönt att vara hemma nu i alla fall. Det målas om för hela slanten här hemma, hallen och trappen skall bli fräsch. Ligger i sängen och njuter av tanken att jag är ledig imorgon. Hoppas att det är fint väder så att jag kan sola och få lite färg. Försvinner ju så himla snabbt. Sen vid två skall jag till banken med Julia och sen blir det möte med klassen klockan fem om studenten. Hoppas att vi kommer fram till något, är inte lång tid kvar nu!

Saknar Sofie som en idiot. Jag hoppas att jag kan åka upp snart och hälsa på. Skulle vara roligt och se den nya lägenheten som dom har köpt också, strandgatan. Nära allt, kan inte bli bättre. Nu skall jag nörda lite och sen ta en liten efterlängtad tupplur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin