Dansuppvisning

Ja, nu är det över! Så länge vi har tränat och så tog det bara slut bara sådär. Hoppas vi får fler chanser att visa upp våra danser. Det var verkligen skitroligt, publiken gjorde verkligen allting! Roligast var det när vi dansade till "Thriller", jag och Disa skulle gå bland publiken (zombieklädda), jag skrämde verkligen jättemånga! Det var så roligt att skrämma folk så gick och skrattade för mig själv. En kille blev så rädd att han sprang därifrån, haha.

När uppvisiningen var över skulle jag och Disa hem till mig, vi orkade inte tvätta bort sminkningen så vi åkte till stan som zombies. Man fick ju en del kommentarer, men snacka om att det är roligt att göra andra glada! Nu är jag dock rätt glad att få ha duschat av mig allt smink. Nyduschad, mätt och skall snart gå och lägga mig. Börjar nämligen jobba imorgon, eller ja rättare sagt inatt. Börjar klockan fem... Undrar hur pigg jag kommer att vara då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin