Livet är en fest

Efter lite klagande från höger och vänster så får jag väll ägna lite tid åt min kära blogg.

Studenten blev som jag trodde, den bästa dagen i mitt liv. Jag är glad att jag tog mig genom skiten. Nu börjar livet. Mitt liv. Har dock inte riktigt fattat att det är över, men tanken gör mig lycklig. Har så mycket att se fram emot nu, börjar jobba redan imorgon men resten är dock ännu hemligt! Hihi.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket... Egentligen ingenting. Legat i sängen, sett alla säsonger av Myggan, umgåtts en snabbis med E, ätit alldeles för mycket isglass och nu poppar jag musik och tänker på allt jag skall göra. Underbart. Livet är en fest.

Hinner nog inte blogga någonting imorgon. Jobbar 07.00-15.00 och sen är det snabba ryck som gäller. Disa har sin studentmottagning, så det är bara att fräscha till sig och bege sig ut på landet. Kommer hem sent och jobbar dagen efter så får se om jag orkar lägga in lite bilder. Håll tummarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin