Min dag

Shit. Imorgon är det JAG som tar studenten. Det är helt sjukt. Har smygstartat firandet med syster och Erik. Shots, vin och bärs. Börja dagen med att vara bakis? Nej det hoppas jag inte. Fick världens bästa presenter, en bok om mig. Det första jag gör när jag öppnar boken och läser de första raderna är att börja gråta. Jag har så otroligt fina människor runt omkring mig som älskar mig. Det blev ett fint minne! Den boken kommer jag alltid plocka fram när det känns tungt. Åh... Jag är så glad att jag har er. Love.

Klockan är alldeles snart 00.00... Det innebär att om 12 timmar har jag tagit studenten. Jag känner mig stressad. Jag har inte rakat benen, fixat mina naglar. Får gå upp tidigt helt enkelt. Vid halv åtta skall jag bort till Linnea med några tjejer från klassen och mingla lite. Sedan vidare mot Wisby Strand, då är vi igång! Bilder kommer upp så småningom :) Nu skall jag försöka få mig en blund med det är svårt när man ligger och ler som en galning och bara vill att tiden skall gå fortare för att man längtar så. Min dag. MIN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin