Varför är jag inte neger?

Shit vad jag är trött. "K" sov hos mig inatt, eller ja det blev väll inte så himla mycket sömn om man säger så. Sjukt mysigt att bara kunna ligga och prata om allt mellan himmel och jord. Fler sånna dagar tack!

Tur att man är ledig så man kan ta det lugnt. Solen skiner så jag skall ta på mig bikinin och lägga mig ute och pressa om en stund. Det är så jävla snyggt att vara solbränd. Ibland önskar man nästan att man var neger så man slapp sola hela tiden för att se snygg ut.

Senare idag måste jag boka båtbiljetter, drar till Sthlm imorgon igen. Skall hälsa på syster och Erik över helgen hade jag tänkt. Oj, redan imorgon... Då måste jag ju tvätta idag. Blä. Plus att jag skall hinna med att en runda på stan med "D". Får nog ringa och ställa in det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin