Tröttmössa

Trött på allt som har med skolan att göra just nu. Suttit hela helgen och försökt fixa till bloggen för företaget, men jag kan ju inte direkt påstå att jag är världens datasnille så ingenting blir som jag vill. Vart är min händiga man?!

Det är sista dagen imorgon att fixa klart allt inför den regionala mässan som är på onsdag. Känns som att det är tusen saker kvar att göra. Det kommer bli hektiskt. Börjar även bli lite smått nervös inför presentationen som vi skall göra inför juryn. Jag måste snacka saktare och allt skall gå som ett rinnande vatten!

Torsdag får jag priset, ledighet. Det kommer bli så fruktansvärt skönt. Kommer dock bli ganska fullt upp denna dag med. Måste ha städat, tvättat och packat klart allting inför fredag. Under dagen kommer även Emma och eventuellt Disa och fikar med mig på min soliga balkong. Kommer bli super mysigt!



Kommentarer
Postat av: disa

haha åh du är snäll :) tja jag kan väl ha uppsatt någon gång. imorgon typ?!



och jag hoppas att jag kan komma till dig direkt efter skolan på torsdag! och hoppas att solen skiner då annars vill jag inte komma :( PUSS HONEYLOVELYGIRLINMYHEART <3

2011-04-04 @ 22:54:53
URL: http://disaisaparasite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin