Que son maravillosos ...

Lång dag... Vaknade med världens migrän så det var bara att proppa i sig tabletterna och somna om. Orkade i alla fall upp lite senare, vilket var tur eftersom att vi har tagit spexfoto och arbetat med UF idag. Var jäkligt roligt att se alla klä ut sig och ännu roligare skall det bli när man får se fotot. Vi hade tema "bäst i test" och "bäst på fest" så halva klassen var nördar och andra halvan partypeolpe. UF gick också riktigt bra, vi jobbade på bra idag och nu känns det som att vi på god väg.

Ligger nu hemma i sängen och drömmer om min prins. Jag känner mig som 13 igen när man är helt nykär och allt är så spännande. Mitt hjärta hoppar, studsar och gör flera volter om känns det som. Känns som att det är första gången jag är kär igen. Trodde inte att det fanns någon som är så underbar som du Jonathan. Du gör mina dagar guld värda, allting blir så mycket lättare. Längtar efter dig så att jag knappt vet vart jag skall ta vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin