Jag hatar höst

Varför är det höst?! Jag får panik. Inte nog med att man sover dåligt på nätterna på grund av den här jäkla stormen som är utanför, så skall man behöva se ut som ett rötägg så fort man skall cykla någonstans... Vafan liksom? Varför har inte Gotland tunnelbana?... Nej just det, jag glömde att det inte finns något coolare än traktor.

Kanske blev ett väldigt negativt inlägg... Så nu när jag ändå passar på... Vafan har ni inga liv som sitter och läser min blogg hela tiden eller? Haha, sjukt ju. Att mina vänner läser är inte så konstigt men alla ni andra, herre gud... Ta en sväng till kyrkan och be lite i stället så kanske ni kan gå med i en sekt eller något, det blir väl kul!


Kommentarer
Postat av: Lea

DU är våran sekt Hanna, det vet du väl?! ;)

2010-09-21 @ 22:14:25
URL: http://angryface.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja men just det, jag glömde bort det! TheHannu-Sekt... Ni vet väl att domedagen är imorgon så alla skall samlas hemma hos mig vid två så att vi kan dricka gift och dö tillsammans? Don't forget it!

2010-09-22 @ 17:50:42
URL: http://foooxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin