Äntligen!

Gissa vem som har fått tillbaka sin dator? ;) Tyckte det var lite roligt att jag först glömde väskan och att Sofie och Erik hela tiden tjatade om att jag var så vimsig... Och sen visar det sig att Erik själv glömt väskan. Var en himla tur att Eriks föräldrar skulle ner till Gotland, annars hade jag varit utan min älskling ett bra tag till...

Helgen har spenderats men dom jag älskar mest. Emma och jag hade en bra kväll i fredags. Vi drog och bowlade tillsammans med hennes kompis Marcus... Och självklart förlorade jag :( Dock smider jag och Emma lite överraskande planer, men än så länge är det hemligt! Efter det tog vi en drive-in på MAX med våra cyklar för första gången.

Idag har jag varit nere hos Sofie och Erik. Fick hem en stor IKEA-kasse med kläder, skor och väskor som Sofie hade plockat ut. Glad som tusan, dock behöver jag fler garderober... Vi var även på Yngves grav, hur fint som helst. Det var första gången jag var där, men nu när jag vet vart gravplatsen är skall jag försöka ta mig dit. Håkan och Eva är som sagt här och hälsar på också, så ikväll åt vi god middag tillsammans allihopa. En lyckad helg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin