Liten har blivit stor!

Äntligen var det min tur att fylla 18! Fått en massa fina presenter, bland annat en ny dator av brorsan... Min räddare i nöden! Så nu kan jag äntligen blogga igen. Igår så hade jag lite födelsedagsfest hemma hos mig. Bjöd på mat och lite annat gott. Var hemskt roligt, men kanske lite för mycket dricka för min del. Första krogrundan lagligt, stannade dock inte så länge på grund av att jag inte mådde så speciellt bra, plus att det inte alls var så mycket folk ute. Det blev i alla fall en lyckad kväll och jag vill tacka alla som var med och firade mig! :)

Vad har mer hänt? Vi har APU nu under en månad och jag gjorde ett bra intryck på Gotlandsresor så jag har till och med fått anställning, kommer att jobba lite extra under helger och när det är mycket gäster på hotellet. Super bra för min del, en extra slant in på kontot är inte helt fel!

Just nu är det höstlov. Riktigt skönt, skall mest slappa och umgås med familj och vänner. På fredag drar jag och Emma till Stockholm. Vi skall bila upp och umgås lite mer Sofie och Erik. Kommer bli supermysigt! Äta gott, shoppa... Fira mig ;) Så det kommer nog bli riktigt roligt!

Tänkte slänga upp lite bilder ifrån igår








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin