Det är inte lätt när det är svårt

Tänk att man kan ha så flitiga läsare trots att jag inte skriver ett skit...

Nu är det i alla fall jul i mitt hus. Har sovit hos Andreas i några nätter och när jag nu kom hem så stod det i stort sett tomtar överallt. Mer och mer blir det... Aldrig får mamma nog. Men det har väl sin charm det med. Snö har vi också fått, det är jag kanske lite mindre glad över. Eller snön är det väl egentligen inget fel på, det är fint och mysigt och så. Men när det sen skall börja regna och blåsa så vill man bara dra täcket över huvudet och vakna upp lagom till sommaren.

Idag har jag och Anderas haft en slappardag. Vi har i stort sett legat i sängen och sett film hela tiden. Stack ner på stan en sväng innan jag drog hem. Mina fördömda stövlar som jag trodde att jag hade lagat gick sönder igen... Så det var bara att försöka hitta ett par bra vinterskor. Hittade dock ett par som jag var ganska nöjd över. Sen hittade jag en jacka, lite kläder och underkläder... Och varför inte köpa lite smink också? Nu är dock inte plånboken så jätteglad på mig.

Ikväll händer det inte så mycket. Hade tänkt att bara ta det lugnt och ha lite hemmaspa och ta hand om mig själv. Emma kanske tittar förbi också och då blir det antagligen massa godis och film. Som det ska va! Inget bestämt dock men man kan ju hoppas på att min lilla lus ser det här när hon vaknar upp igen och inser att jag saknar henne som en tok!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin