Lagom roligt...

Blev att stanna hemma för min del idag, har gått och blivit sjuk. Känner mig helt konstig i kroppen och jag orkar inte göra någonting. Har inte rört en fena på över 12 timmar... Benen bara viker sig när jag försöker ställa mig upp. Så resten av dagen kommer jag bara ligga här och tycka synd om mig själv, det borde ni också göra! ):
Känns inte direkt så där super bra att bli sjuk just nu... När jag äntligen är på gång med skolan. Allt skall skita sig.
Plus att det säkert är match i helgen, tränar jag inte idag och imorgon lär jag väl inte få spela... Så skall försöka ta mig upp och få i mig någonting, jag måste fan träna. Fan för allt just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin