Invigning av sommarlovet

Back in Visby again!

Tillbringade de två sista dygnen ute i Endre hos Linnéa. I igår hade Linnéa skolavslutning, så följde med. Kan inte förstå att dom där små pluttarna skall börja på gymnasiet i höst. Men roligt skall det bli, kommer bli skönt att man kan ses lite oftare. Så igår så firade vi att vi har sommarlov. Vi var i kalkbrottet i Follingbo och festade lite. Var mest människor i Linnéas ålder men det var roligt ändå...

Idag har jag inte gjort ett piss... La mig ute och solade i någon timme sen blev jag så trött så kröp ner i sängen och sov bort resten av dagen. Så nu ligger jag här vaken och är sjukt sugen på pizza, godis, pommes och allt annat gott! Önskar jag hade en liten slav som kunde åka och köpa allt för jag orkar fan inte röra en jävla kroppsdel. Skall snart sätta på en film och sova lite till tror jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin