Pang pang!

Är på strålande humör! Varför? Jadu... För att det i stort sett är sommarlov! Inga fler lektioner på över tio veckor. Det kan nog inte bli bättre! Eller det kan det visst det... För idag tar jag med mig frugan och drar till Stockholm över helgen! Kommer bli ganska rörigt känner jag ;) Hehe. Säger som Emma: Blir en bra start på sommarlovet genom att få komma bort en liten stund.

Så vad ska vi göra i Stockholm? Vi skall hälsa på min storasyster Sofie och hennes kille. Grilla, dricka och bara ha det mysigt. Kanske blir en liten tripp till Grönalund på söndagen innan vi åker hem. Tummen upp från mitt håll i alla fall!

Ligger i sängen och drar mig nu... Känner mig stressad för att jag inte har någonting klart, men endå orkar jag inte riktigt ta tag i det och börja heller. Har varken gått upp och duschat eller ens packat klart... Skall ännu fixa massor av saker innan jag åker. Kanske dags att stiga upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin