Trött trött trött

Tröttmössan är på! Har knappt sovit någonting i natt, dels för att Tobias hållt mig vaken hur länge som helst och sen när jag väl kunde somna drömde jag mardrömmar. Great! Några timmars sömn blev det i alla fall. Känns lite ensamt dock nu när han inte är här...

Nu är Micke på ön, skall bli så roligt att träffa honom igen. Inte sett honom sen begravningen... Han skall sova här några nätter så äntligen får jag umgås med storebrorsan! För en gång skull ser jag fram emot att sitta och spela X-box hela nätterna och snacka skit. Det var längesen nu.

Även kusin vitamin är på Gotland nu, så på tisdag sticker jag ut till Lärbro(?!) och umgås med Klara. Längtar som tusan... Hon som var min lilla skitunge, hon växer ju så att det knakar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin