Just idag mår jag bra!

Vi korkar upp och höjer våra glas för nu är det helg! Eller okej, det har vi i för sig gjort varje dag sen jag kom hit... Men nu är vi glada, Tyskland vann så vi har firat med kräftor och rosévin. Gött! Något som inte gick så bra ikväll var dock när Erik bestämde sig för att jaga mig med ett äckligt djur runt hela huset och till slut bestämde jag mig för att springa ut... Men det resulterade med att jag sprang in i dörren innan jag hann öppna... Bra jobbat Hanna!

Just det! Åker inte hem till Gotland imorgon som jag egentligen skulle göra. Sofie och Erik ville så gärna att jag skulle stanna kvar... Så vad väljer man, gamla Gotland eller hänga i Stockholm? STOCKHOLM! Vet alltså inte när jag kommer hem... Kanske om någon dag, kanske om en vecka? I don't know.

Nu är jag för full för att sitta här och försöka skriva korrekt så jag går och lägger mig, natti!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin