Hejdå Gotland - Hej Stockholm!

Jag är ju fan bäst på att blogga, inte sant?

Nåja... Som ni förstår så befinner jag mig i Stockholm. Hälsar på Sofie och Erik lite grann. Kom med båten igår så vi har inte hunnit göra så mycket ännu. När vi kom hem så stod TV:n på full volym och vi glodde fotboll samtidigt som vi åt pizza och drack öl. Seger åt Spanien! Stackars Sofie... Helt förstörd.

Idag och imorgon faktiskt så är jag helt ensam eftersom Sofie och Erik jobbar... Rätt trist. Vet inte riktigt vad jag skall hitta på? Skulle vilja ta en promenad och se mig omkring, men jag har inga nycklar så kan inte låsa huset... Smart! Får gå ut och sola lite istället! See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin