10.01.22

Det gick jätte bra på badet! Haha, det enda som inte gick lika bra att jag tappade mina bikinitrosor när jag skulle dyka men det gav en del skratt så det gjorde inget. Efter lektionen drog vi till skolan igen... Onödigt. Fick nämligen reda på att vi fick jobba hemma på nästa lektion istället för att sitta i skolan. Så det var bara att hoppa på bussen. Var ett äckligt fyllo på bussen, han satt och trackasserade en tjej och till slut fick hon nog och satt sig på en annan plats, men inte hjälpte det. När han väl skulle gå av bussen vinglade han in i bussen två gånger med huvudet, hördes bara dunk, dunk, då kom Hannas skadeglädje fram. Jag började skratta som tusan, men ändå kändes det lite läskigt. Jag är super rädd för fulla människor. Man vet ju aldrig hur dom är när dom är fulla.
Nu är jag i alla fall hemma. Skall byta om och fixa till mig, packa mina saker och sen ge mig iväg till Disa. Tar kanske med datorn dit så att jag kan uppdatera lite under kvällen. Nu får ni ha det så bra sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin