Bio!

Det är alltid såhär! När man väl har tid att sova, då kan man inte. Men när man skall iväg, ja då skall man helt plötsligt bli jätte trött... Typiskt. Var i för sig uppe ganska sent igår. Jag och Robin var och såg Avatar på bio. Det var vi två och en gubbe som satt bakom... Haha! Första gången jag varit med om att det bara är tre personer i allafall. Men filmen var bra, kunde dock varit bättre med lite mindre action. Det är inte riktigt min grej det där. Trodde inte att jag skulle gilla en film som var sådär påhittad, men det var faktiskt helt okej.
Nu skall jag snart gå ner och ta en dusch, locka mitt hår och göra mig klar. För sen kommer Britt och hämtar mig och skjutsar mig till Musikpalatset. Ännu en föreställning väntar... Undra hur många gånger jag har sett den där föreställningen egentligen. Får hoppas på att det är rolig publik, då är det inte lika trist!
Imorgon är det sista föreställningen och då skall jag träffa lite släkt till Robin... Lite nervöst, men det skall nog gå bra! Jag är ju så gullig. Efter det blir det PARTY! Skall bli så roligt att få dricka... Inte gjort det på ett jävla bra tag nu, så nu är det dags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin