Sovstund!

Kul, startade morgonen med att missa bussen... Så kom sent till skolan, i för sig gör inte det mig något :P Vi fick sluta tidigt också, så när jag kom hem bestämde jag mig för att laga mat. Det blev kyckling och pommes, det var riktigt gott! Sett TV en stund och nu känner jag bara att ögonlocken ramlar ihop... Är så fruktansvärt trött, fast jag inte gjort något speciellt. Vill bara dra täcket över huvudet och sova. Men det är massor som skall göras... Behöver städa, plugga... Plus att det är träning om bara någon timme. Funderar starkt på att hoppa allt idag. Känns inte bra att göra det, men har verkligen ingen som helst ork i min kropp. Sova en timme, se hur det känns sen, så får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin