Livet är en glass...

Hello... I feel good, nananana! Not... Bakis så inåt i helvete. Igår var det avslutningsfest för revyn. Var riktigt roligt faktiskt, men man mår ju som man förtjänar efteråt. Vaknade tidigt undr morgonen för att jag var kissnödig, men på väg till toaletten vinglade jag rejält. Märks att jag inte har druckit på ett tag. Känns ju lite lagom pinsamt.
Nu sitter jag i alla fall på tåget, på väg hem till gamla skit Gotland igen. När man är bakis så är det inte det roligaste när två jävla mupp ungar sätter sig bredvid och skall hålla på och gapa hela tiden. Jag ska då aldrig ha barn. Om det nu händer så kommer jag ha pli på dom. Usch, hatar när folk inte kan uppfostra sina barn.

"Livet är en glass, livet är en bulle, livet är en fisk."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin