I feel good

Tänk att allting bara kan förändras på en dag. Igår var jag lite nere på grund av att jag gjorde slut med Andreas. Vet egentligen inte varför jag var det. När jag tänker efter så var jag inte ens kär i honom. Kanske däremot kär i kärleken. Allting gick för fort och mina tankar att han skulle vara otrogen igen som han var förra gången vi var tillsammans satt där bak i huvudet och skrämde mig. Det var helt enkelt det enda rätta. Jag måste försöka sluta att leta efter kärleken, den rätta dyker ju upp när det är rätt tid för det. Kan du få in det i skallen Hanna?!

Men som sagt, nu är jag så jävla glad rent ut sagt. Jag känner någon glöd, jag vill ta itu med saker och ting. Det känns som att hela jag bara sprudlar av glädje... Fy fan vad det där lät fångigt, haha. Shit the same, jag mår bra i alla fall och det är väl det som är tanken. Nu skall jag ta och äta lite kladdkaka med mamma och sen är det dags att städa, tvätta och sen skall jag och lillasyster ut och leka i snön. Det blir en mysig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin