Fuck you

Jävla skit dator... hade jag haft en pistol och datorn hade haft ett huvud så hade jag skjutit den nu på en gång! Jag är så satans arg... Mitt jävla internet har valt att spela död, eller ja det är dött rättare sagt. Så nu kan jag inte göra ett skit ifrån min egen dator, måste alltså sitta vid den här gamla skit datorn uppe på övervåningen där man inte får någon privat tid i huvudtaget. Det är en sak som jag verkligen hatar... När folk står och läser bakom en när man håller på att skriva. Det är så obehagligt på något sätt. Usch. Så nu försöker jag skriva det här lite snabbt så att jag skall slippa det... Jag kommer alltså inte blogga speciellt mycket på grund av detta.

Blev ett väldigt fin inlägg det här, sorry man.



Kommentarer
Postat av: Andreas Pettersson

Tja, du... jag kan nog tänka mig att det inte skall vara så svårt att fixa, har du provat att kolla om inställningarna har svalnat eller på annat sätt fuckat upp sig? Operativsystem? Vad ser du i högerhörnet när du klickar är det ett x ett ! tecken eller vad ser du för något? Kontrollera så att inte Wlan har konflikter som kör också, ska nog inte vara så svårt att styra upp hade jag nog löst åt dig på en kvart inte mer.. Kan försöka guida dig steg för steg i en felsökning.. men annars finns ju internet leverantören som kan hjälpa dig med support.



Hoppas det löser sig. =)

2010-08-10 @ 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin