Never give up

Tack André! Som ni ser nu ligger den nya designen uppe. Dock skall jag vara lite jävlig och krångla lite till. Behövs göras ett par små justeringar! Klockan går helt fel och texten i inläggen är inte samma stil som innan.

Orkade inte blogga alls igår... Dels för att jag hade migrän och sov bort hela dagen och dels för att jag pratade med mamma under kvällen. Ingenting verkar eller kommer att lösa sig på ett bra tag. Så nu har jag bestämt mig för att bryta med henne helt. Det kommer inte spela någon roll vad jag gör. Det kommer inte kunna bli så bra att jag kan bo hemma igen. Så nu har jag och Maria styrt upp en ny plan för oss! Men just om det tänker jag inte skriva här i bloggen, det är alldeles för personligt. Men ni kommer få följa hur det går i alla fall på sätt och vis!

Nu är det fredag och det är ganska mycket jag skall hinna med idag. Först är det idrott klockan 10.00, luch och efter det så skall vi få alla nya papper till APU:n. När allt sånt trams är klart måste jag bege mig till Backgatan för att hämta lite saker som behövs. Så jag hoppas verkligen att varken mamma eller Janne är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin