Tillbaks på ruta ett

Oj nu blir det mycket...

Den här dagen blev INTE som jag hade räknat med. Väldigt mycket som har hänt och jag vet knappt vart jag skall börja. Allt jag kan säga är att jag har flyttat hem till mamma igen... Inte direkt något jag vill, men vad har jag för val när jag inte är 18 och min mamma säger att hon skall komma och hämta mig och min syster redan har packat alla mina saker när jag kommer dit? Har inte så mycket att säga till om...

Nu hoppas jag bara på att mamma lugnar ner sig och att vi kan få det här är att funka. Annars tar jag mitt pick och pack och drar. Men jag ger det en chans... En sista chans.



Kommentarer
Postat av: Lea

Oh my god? ;o

2010-04-25 @ 16:43:50
URL: http://leaengelman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin