Stockholm

I'm home! Fanns helt ingen tid till att blogga innan jag stack iväg till Stockholm med laget. Det var i alla fall grymt kul! Vilket drag det var! Matchen mellan IKSU och Rönnby var fruktansvärd spännande att se, var så jäkla jämt! Men till slut vann Rönnby i straffar. Man blev så sugen när man såg matchen så är jag riktigt taggad inför nästa säsong, ett plus är att vi kliver upp en serie och skall spela i division två. Skall bli skönt att få möta lite fler lag... I serien vi spelar nu är det bara fyra lag sammanlagt. Man möts ju några gånger om man säger så...

Nåväl, det var en grymt bra dag i Stockholm. Vi lagspelare köpte lite smått och gott till nästa säsong. Tröjor, klubbor och pannband. Och det som gör mig mest glad att vi skall få både nytt matchställ och överdragsställ till laget. Kommer bli grymt! Tänkte slänga upp några bilder och sen skall jag hoppa in i duschen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin