No time

Härlig fredag! Efter skolan stack jag och Frida på stan, tog en fika och kikade runt lite. Efter det mötte jag upp Hilda, var sjukt kul att se henne igen! Var så jävla längesen vi sågs... Hon var ju i Thailand i typ en månad... Så gissa vem som ser ut som ett lik bredvid henne nu. Fyfan, jag vill också ut och resa nu!
Efter det kom Carro och hämtade upp mig, så har sett rally hela kvällen. Var väl helt okej... Om man bortser från killar som stötte på en, blev jagad av småungar och att jag totalt frös ihjäl. Ingen känsel i tårna alls! 
Nu är det dags att försöka sova... Hur nu det ska gå, klockan är bara halv tio!? Skall upp vid halv fem imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin