Godnatt!

Usch, usch och åter usch... Förstår inte hur man kan bli såhär trött av att göra verkligen ingenting. Jag är svin trött och klockan har inte hunnit bli tio ens. Känner mig som ett barn som måste sova efter bolibompa. Kanske lika bra att göra sig i ordning och krypa ner under täcket!

Imorgon är det upp och hoppa tidigt som tusan! Packa innebandy sakerna och dra mot skolan. Sen när jag slutat skall jag möta upp Hilda och Lovisa på stan för en fika, får bli snabba ryck för klockan 16.00 är det möte med laget i IBC sen 19.30 är det dags att dra sig mot träning. Kanske tar en tur hem en snabbis innan träningen men det får vi helt enkelt se. Kanske inte får tid alls över att blogga imorgon?! Natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin