Dags att sussa!

Gäääsp! Har varit en lång dag... Skolan kändes verkligen helt meningslös att gå till idag. Visst fick en del saker gjort som jag inte hade gjort annars, så det var bra. Men när det väl var färdigt kunde jag lika gärna cyklat hem.
Somnade direkt efter jag kommit hem från skolan. Kände mig helt död. När jag väl vaknade var det bara att sticka iväg och spela innebandy, hade träningsmatch mot ett killag. Förlorade som vanligt mot dom men vi lyckades i alla fall med hålla oss under tvåsiffrigt resultat.

Imorgon är jag ledig! Skönt som FAN! Jag skall inte göra ett skit hade jag tänkt... Nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna längre så skall fixa lite och sedan krypa ner i min mysiga säng! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin