Räddhare

Har varit i skolan en sväng och tagit kort inför studentvagnen, check! Massa blod blev det. Nu är jag hemma en liten sväng och tar det lugnt, skall borsta tänderna som aldrig förr! Skall nämligen till tandläkaren om en timme på något slags informationsmöte och sedan göra en koll. Hatar det verkligen! Jag vill väll inte att någon annan skall in i min mun och gräva. Usch! Skall även skälla lite på dom, jag skall fan se till att jag får den där tråden innanför mina framtänder. Skulle haft det redan från början när jag tog av tandställningen så att inte mina tänder skulle falla tillbaka, men det har dom lika förbannat gjort bara för att dom inte kan sköta sitt jobb! Idioter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin