Längtan

Emma har varit alldeles för länge i Västerås nu. Det är ensamt när ingen håller om en om nätterna, it's time to come home now. Disa lämnar ön imorgon och intar Stockholm, lite sorgligt men mest glad att hon får komma härifrån. Snart joinar Hulken också. Lägenhetssökandet är i full gång. Nu är det dom sista dagarna på jobbet också, på onsdag kan jag äntligen få vila. Lite ångest över att jag inte har något jobb å andra sidan, men det är bara att söka. På fredag skall jag äntligen ta itu med mitt hår, sen är det hem och packa för helgen i Stockholm. Skall bli skönt att få träffa syrran igen. Blir kräftmys med Malin också, ett eller två glas vin slinker nog ner rätt fint. Längtar. Nu är det dags att krypa ner i sängen, upp och jobba som vanligt imorgon. Ångest. Trött. Svidig. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin