The Queen

Ni måste ju erkänna att jag är för bra alltså. Det är första gången jag skriver för i år... Idag. Ändå har jag trogna läsare varje dag ser jag. Tycker nästan lite synd om er, eller jag gör det rättare sagt. Kan inte vara roligt att sitta där på andra sidan av skärmen och hoppas på att något smaskigt skall dyka upp varje dag. Era stackare. Men nu är jag ju tillbaka (för hundrade gången...) så nu behöver ni inte sitta och lipa längre. Great huh?!

Fan vad jag älskar att jävlas med folk... Det är nog det bästa jag vet. Kanske till och med det absolut bästa jag vet. Jag borde egentligen bygga mig en egen jävla ö och bli drottning där och bara jävlas med alla. Fan vad livet hade varit underbart. Eller jag ångrade mig, ingen ö. Jag hatar öar. I alla fall Gotland. Nej, alla öar. Eller om det hade varit en ö utomlands där det är varmt så kanske, kanske. Struntsamma... Det jag skulle komma fram till var att jag gjorde Janne arg idag. Fan... Det kommer bli rätt jobbigt att flytta ändå. Kommer ju inte ha någon att jävlas med, kanske någon som ställer upp?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin