Saker och ting är inte alltid som man tror

Okej, jag tror på spöken och andar! Det är jävligt stort... Jag av alla, skeptisk mot allt. Men jag har fått det bevisat nu. Ganska läskigt men spännande. Men nu när Anita har gjort autoskrift... Och har skrivit ner saker om Maria som ingen av oss visste och under en kort stund så visste vi inte vem skriften handlade om... Men jag tror det var om mig, för jag kände verkligen hur klumpen i magen bara blev större och jag kände mig träffad.
Vi fick reda på både bra och dåliga saker, jag hoppas verkligen att allt stämmer som handlade om brorsan och mamma. Det är det enda jag vill. Att jag får tillbaka min mamma. Min underbara mamma.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du verkar inte ha det lätt just nu flicka lilla "/

2010-03-25 @ 17:57:36
URL: http://ramt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin