Överraskad

Gud vad skönt! Tagit hand om mig själv hela dagen. Det är nog dags att ta vara på den tiden då man får vara själv. Annars har jag ju Maria och barnen här. Så idag har jag bara tagit det lugnt, badat, fixat lite med håret och slappat framför TV:n. Om en stund är det dags att sticka iväg på träning, så vi hörs efter det!

Pratade nyss med Maria. Hon fick ett sms av mamma... Det stod att om vi var sugna på mat så fanns det nygjorda kroppkakor... Trodde inte att mamma skulle höra av sig så fort. Det är i alla fall ett bevis på att hon saknar mig, utan att hon vill erkänna det. Hon har aldrig skickat ett sms till Maria om att bara hon skall komma över och käka lite mat. Så det är i alla fall posetivt. Ett steg framåt. Men skulle jag komma tillbaka typ om en vecka så hade det varit bra kanske en dag eller två, sen hade det varit precis likadant som innan jag flyttade. Så hon skall få vara utan mig ett tag och inse hur hennes liv egentligen är, vad hon håller på med och att hon måste ändra på en del saker. Det är mycket som skall tas itu med innan jag kommer hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin