Nu nu nu!

Idag smäller det! Idag drar jag, idag slipper jag allt det här! Jag måste packa allt och jag vet inte vart jag skall börja någonstans... Det är så mycket som skall med, ingenting som jag vill lämna kvar. Hela dagen idag kommer innebära packning. Det är väl bara att stiga upp ur sängen och sätta fart! Ah, jag är nervös!

Allt kommer verkligen bli bättre nu! Jag kommer slippa allt skit, kommer bli gladare! Jag kommer sluta att vara ledsen över saker och ting. Jag kommer sluta att vara så känslig för allt. Det skall bli så skönt att börja om lite smått, få testa något nytt. Jag längtar... Jag längtar tills ikväll. Efter matchen, efter jag har duschat, då flyttar jag!

Jag lovar dig nu, allt kommer bli bra igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin