Det känns lite lättare!

Var med om en olycka när jag kom hem från skolan imorse, skulle gå upp för trappan till dörren men så lossnade en platta på trappsteget så att jag slog i smalbenet i en sten, blödde som fan och det lär bli ett fint blåmärke!

Skönt att mamma blivit lite lugnare också, men det vet man inte hur länge det varar. Men idag har hon varit överglad emot mig, hon brukar inte direkt ringa mig och prata gulligull med mig, dessutom bokade hon min biljett och buss, "hon som inte hade några pengar", plus att hon skickade ett sms och frågade om hon skulle köpa hem maxmat till ikväll... Som sagt, sån här tur har man inte med min mamma så ofta, så nu ska jag njuta!

En gammal bild på mig och mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin