Det är så det ligger till

Hej på er! Vet att jag har varit väldigt dålig på att skriva de senaste dagarna, men som sagt så har jag nu äntligen flyttat! Så det har helt enkelt inte funnits tid för att skriva, massa saker som skulle ordnas och vi skulle få alla saker på plats. Men nu så är allt klart! Känns så otroligt skönt att få komma bort. Mitt hål som jag hade i magen, det är som att det aldrig existerat! Nu tänker jag köra på och leva! Det blir en rejäl nystart för min del!

Mamma tror dock inte att det här är på riktigt. Igår när jag var där för att hämta lite saker så var det enda hon sa "ja, du skall inte tro att jag tänker städa ditt rum, det får du göra när du kommer hem." Hon tror att jag typ kommer hem om någon vecka igen och att jag kommer sakna henne sååå mycket. Bullshit. Jag gör vad som helst för att inte komma tillbaka till det där huset. Så länge mamma inte skaffar hjälp och mår bättre och blir den mamma som hon var förut, så tänker jag inte sätta min fot där igen. No way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin