10.01.23

Det är så fruktansvärt skönt med helg! Under morgonen så har jag och mamma varit på stan och shoppat en massa. Dels inför begravningen som är på torsdag och lite annat smått och gott som man alltid behöver. Köpte bland annat en svart tunika, som jag skall ha på begravningen. Köpte en svart tröja med silvrigt tryck på, som jag har gått och dragit i ett par gånger. Sen köpte jag lite strumbyxor, det behöver man ju alltid och lite smycken. Tänkte lägga upp bilder på det jag har köpt med min mobil är ju inte så extremt jätte bra så bilderna blir ju inte så bra, men det får ni leva med. Sitter nu här i sängen, men migrän. Känns som att jag bara vill lägga mig ner och sova ett par timmar men det är massa saker som skall hinnas med att göra idag. Jag måste tvätta och städa, plugga... Usch. Sen klockan halv sex skall jag iväg på middag, det skall bli roligt! Men nu får jag ta mig tusan böra tvätta...
Annars måste jag gå naken till skolan på måndag, och det lär inte vara så uppskattat ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin