10.01.22

Godmorgon! Känner mig helt slut i kroppen, kanske för att jag inte vaknat till ordentligt. Skall snart sticka till bussen, skall vara på Solberga idag med klassen och ha livräddning. Får se hur det går, är lite skakis. Dyka på djupt vatten är inte riktigt min grej, får så fruktansvärt ont i öronen så skall se om jag få slippa det. Men det får jag väl säkert inte... Gillar inte min idrottslärare, hon är en av dem jobbigaste personerna som jag har träffat. Fast vi bara träffar henne en gång i veckan, får man ju nästan utbrott på henne.
Ikväll skall jag hem till Disa, längtar som tusan! Vi skall vara hemma hos henne i stan och bara mysa. Käka lite god mat och snacka en massa skit. Skall bli roligt att få träffa henne igen, man träffar ju knappt sina gamla kompisar så ofta längre. Blir väl så när alla har pojkvänner och alla har olika kompiskretsar. Men jag är glad att vi åtminstonde har kontakt alls... Och det är inte alls stelt när vi ses, även fast det är sällan. Det är som att vi alltid vet att det kommer vara vi tjejer, no matter what. Det kallas riktig vänskap.

Några gamla bilder på mina favoriter!






Kommentarer
Postat av: Gurritz

Me like!

2010-01-24 @ 12:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin