10.01.20

Tränade i Säve ikväll, skönt med lite större ytor. Dessvärre gick det inte så bra på träningen... Kände att det inte var min dag att vara bra ikväll. Men till slut så fick jag in ett riktigt fint skott, en av dem snyggaste jag gjort faktiskt! Så då var man ju lite stolt. Skönt att vi vann ikväll med, vi tävlar alltid om någonting. Ikväll beslutades det att varje spelare i det förlorande laget skulle ge två bollar var till laget. Ganska smart faktiskt...  Jag pratade ju om att vårat lag som vann igår skulle få fördel i en aktivitet. Och ikväll fick vi reda på att träningen nästa tisdag är inställd, istället skulle vi ses utanför Södervärn med pulka och något att grilla. Kommer bli super! Pulka med laget! Jag har inte ens åkt pulka i vinter... Dags att göra det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin