H(anna) Anka

Fan vad jag är trött på vintern! Varför bor jag i Sverige!? Det hade varit så jävla skönt att bo någonstans där det jämt är varmt, så man kan få vara brun året runt och kunna gå i lätta kläder. Nej, nu måste man klä på sig så mycket att man till slut ser ut som en tjock jävla sumobrottare för att inte frysa till is!

Nog om mitt liv på nordpolen, skolan gick fort som fan idag! Det kändes som att man knappt hunnit dit innan man hade slutat. Inget att direkt klaga över om man säger så. Så nu är jag hemma... Måste verkligen städa eftersom att Robin kommer imorgon eftermiddag, hinner alltså inte hem efter skolan och städa då. Men jag har ingen ork, jag vill bara krypa ner under ett varmt täcke och sova. Ska nog göra det en stund, sen är det dags för träning, så tar jag städningen efter det istället, AWSOME! Fast en tvätt kanske man skall slänga in... Asså vafan, jag låter som en jävla hemmafru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin